دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

Fractura Review ، تریلر روانشناختی جدید Netflix

توضیح
نقد شکستگی ، به کارگردانی برد اندرسون با فیلمنامه آلن B. مک الروی. سام وورتینگتون ، لیلی رابه ، استفان توبولوفسکی و لوسی کاپری که فیلم ما را به بیمارستان می برند در جایی که هیچ چیز چیزی نیست که به نظر می رسد. پیش نمایش Fractura در نتفلیکس اسپانیا 11 اکتبر 2019 است.


اگر بازوی خود را شکسته اید ، درجه حرارت بدن به سرعت بالا رفته است یا سعی کرده اید اندامی را از بدن خود بیرون کنید ، می دانید که نگه داشتن ساعت ها در اتاق انتظار بیمارستان چیست. در این حالت ، اکنون می توانید یک کادر تأیید دیگر را علامت بزنید تا Factured ، آخرین نمایش برتر Netflix را ببینید . برد اندرسون (The Sinner) تریلر جدیدی را پوشش می دهد که سرپوش این سکو قرار دارد و از سام وورتینگتون ( آواتار ) نیز که مدتی است بین فیلمبرداری دنباله های بی پایان آواتار جیمز کامرون فاصله گرفته است ، برای رسیدن به رئیس بازیگران.


ری مونرو (سام وورتینگتون) با همسرش جوآن (لیلی ربه) و دختر شایان ستایش پری (لوسی کاپری) پس از دیدار با خانواده در روز شکرگذاری ، هنگام فاجعه ، دنیای خود را به سمت وارونه می کند: بعد از توقف در دختر ایستگاه خدمات ، تصادف کرده و آنها را مجبور می کند که سریعاً او را به بیمارستان برسانند. پس از ملاقات با بوروکراسی ، دخترش توسط پزشکان بیمارستان تحت معالجه قرار می گیرد. ری کاملاً فرسوده تسلیم خواب در اتاق انتظار می شود تا وقتی بیدار می شود همسر و دخترش ناپدید شده باشند کشف کنند و هیچ سابقه ای از پذیرش وی در دست نیست.

تریلر Netflix بکشد با استفاده از روانشناسی به عنوان خودرو برای ما یک دوگانگی که برای تلفن های موبایل کهنه روبرو هستند: شخصیت دارای یک نسخه، و بقیه دیگری داشته باشند. ری می خواهد همسر و دختر خود را پیدا کند ، اما کارکنان بیمارستان می گویند پری و جو مونرو هرگز پا در این مجتمع قرار نگرفتند. آنها نیستند. دختر شما هرگز توسط پزشکان معالجه نشده است. وظیفه ما این است که تصمیم بگیریم کدام یک از این دو مورد واقعی است ، اما هیچ کس نمی تواند ما را از تکرار خاصی در نقشه ای که در آن انتخابی نخواهیم کرد ، رهایی دهد.

Netflix شکسته
برد اندرسون فعالیت فیلم خود را به عنوان کارگردان در هر دو فیلم و تلویزیون انجام داده است و در فصل های تولیداتی همچون The Man in the Castle ، Fringe یا Treme و در فیلم هایی مانند The Machinist یا Session 9 کار کرده است . اگر فرصتی برای دیدن هر یک از آنها داشته باشید ، می دانید که عکس ها به کجا می روند. در پیش نمایش نتفلیکس او می تواند از فشار روانی شخصیت خود بهره ببرد ، اما ریتم علی رغم زورگویی اجباری خود در طول یک فیلم ، وقتی چشمه های روایت در تکرار قرار می گیرند ، به طرز چشمگیری سقوط می کند. اکشن آنقدر محدود به چند اتاق بیمارستان است که به عنوان فقدان اصلی فیلم نشان داده شده است.

همانطور که در ابتدای این بررسی گفتیم ، بیمارستان ها به خودی خود هاله ای از نگرانی و غم را دارند که آنها را به مکانی ایده آل برای توسعه ایده ای مانند شکستگی تبدیل می کند ، که در آن بار ، سردرگمی و ناامیدی است. آنها کنترل داستان را به دست می گیرند. با این حال اندرسون نتواند از منابع موجود برای او سوءاستفاده کند و فضایی را ایجاد کند که گناهان یک نور خاص را گناه می کند و باعث می شود تماشاگر در جستجوی همدلی سرنوشت خود را ترک کند تا خودش را از این عمل جدا نکند.

Netflix شکسته
فیلمنامه نیز ستونی برای ایستادن نیست. تکامل که داستان را نشان می دهد بدون غافلگیری آشکار می شود و از مکانیسم هایی استفاده می کند که صدها بار دیده ایم. به نظر می رسد ری با الکل و رانندگی گذشته پیچیده ای دارد که منجر به درگیری عاطفی بیشتر در دوگانگی شک و تردید می شود ، اما پیش زمینه ای که در فیلم ترسیم می کنیم دیر و کم است.

بهترین فیلم های هالیوود برای تماشای نتفلیکس

این فیلم می توانست برنده باشد ، از آن چیزی که ما را در آغوش بازوی نگه می دارد و سعی می کند جزئیاتی را که ما را به نتیجه می رساند بشناسیم و نه شخصیت اصلی خود ، اما همه چیز به پایان می رسد - از اجتناب از جزئیات بیشتر برای ورود به عرصه spoiler - به نوعی ترفند بسیار آشکار است.

نتفلیکس
مانند بسیاری دیگر از ژانرهای خود ، ما را دعوت می کند که کلاس آماده باشیم و پیش بینی قطعنامه کنیم. یعنی در حقیقت یکی از جالب ترین بازی های ژانر برای تماشاگران است اما امکانات آنقدر کم است که به سختی جایی برای تأمل باقی می گذارد. ما باید با تفسیر سام وورتینگتون ، که کار خوبی را در بخشی که او را لمس می کند انجام دهیم ، فراری شویم تا احساس استفاده از زمان را بدست آوریم.

شکستگی یک هیجان روانشناختی است که به سختی فراتر از رویکرد خود است. شخصیت ها فرصتی برای درخشش داشتند ، گذشته شخصیت اصلی شخصیت می توانست ، در کنار مکان عالی ، محیطی نه تنها مظلوم ، بلکه به همان اندازه وحشتناک ترسناک که یک قطره از نوشیدنی مورد علاقه اش می تواند به یک هیولا تبدیل شود ، وحشت زده کند. همه گزینه ها بعد از 20 دقیقه اول در جاده می مانند. پس از آن ، ما فقط باید بنشینیم ، از یک فیلم سرگرم کننده لذت ببریم که با گذشت دقیقه ها قدرت خود را از دست می دهد و به محتوای بعدی می پردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد