دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

Criticism of Zombieland 2: Kill and End ، یک عاقبت بسیار ارزشمند

پیش نمایش Zombieland 2: Mata y remata ، دنباله ای که 10 سال طول کشید تا نور را ببینید ، وارد جمعه به سینماها می شود و در کنسول های Hobby می توانیم بدون اسپویلر بگوییم که چه انتظاری از آن دارید.


دنباله ای که یک دهه از آن زمان می گذرد و این چهار بازیگر پیشرو را در بازیگران خود نگه می دارد؟ بله ،  Zombieland 2: Mata y remata (2019) هیچ رکوردی را خراب نکرده است ، نه بد و نه خوب. و این است که، ده سال پس از رد تالاهاسی (وودی هارلسون)، کلمبوس (جسی آیزنبرگ)، ویچیتا (اما استون) و لیتل راک (ابیگیل برسلین) در این جهان زامبی آخرالزمانی طنز آمیز، در حال حاضر مدیرعامل Ruben فلیشر دنباله ای بسیار با وقار ، در اوج سلف خود برای ما به ارمغان آورده است و این نیازهای کمدی زامبی را که بسیاری از طرفداران داشت ، به طور کامل برآورده می کند.


روبن فلیشر از ساخت Venom (2018) برای Spiderverse به این نتیجه رسید که او دوباره با عاقبت دنیایی روبرو شد که کاملاً او را می شناسد ، زیرا این او بود که کار اول را انجام داد ، به زامبی لند (2009) خوش آمدید ، که اخیراً ما یک یادآوری برای خوانندگان ما با آن مواجه والاتر از بخش دوم بود . این بار ، پل Wernick و Rhett Reese ، نویسندگان فیلمنامه نویسی Deadpool ، مسئولیت تهیه فیلمنامه را برعهده نگرفته اند ، اما ریس با دیو Callaham و خود Fleischer تکرار کرده است. با این حال ، تفاوت به سختی قابل مشاهده است زیرا Zombieland 2: Kill and end جوهر حق رای دادن را دست نخورده نگه می دارد.و چشم در هر زمان چه متعلق حماسه و از دست دادن نیست آنچه را که مردم می خواهد به دیدن این فیلم .

تعمیر و نگهداری و احترام به ذات از حق رای دادن
یکی از تردیدهای بزرگی که در بین هواداران وجود داشت این بود که آیا جوهر حق رای دادن ، پس از 10 سال اختلاف ، دست نخورده باقی مانده است. همانطور که بسیاری از شما می دانید ، طنز و نحوه نزدیک شدن به مردم هر چند سال یکبار تغییر می کند و Zombieland 2: Mata y remata با گذشت زمان روبرو شد. با این حال، هیچ چیز به نظر می رسد به تغییر کرده است . دنباله فرنچایز زامبی این جوهر را حفظ کرده است که باعث شده است تا یک دهه قبل موفق شود و می داند که چگونه تیک ساعت را محاصره کند تا دقیقاً همان کارهایی را انجام دهد که در گذشته انجام می داد: یک شیطنت طعنه آمیز ، پر از طنز سیاه و صحنه های احمقانه که همه طرفداران از اولین لذت.

Zombieland و ماتا و به پایان می رسد
روبن فلیشر نمی خواست چیزی تغییر دهد که باعث شده این حق رای دادن بزرگ شود و تمرین اسکریپت Rhett Reese در کنار خود کارگردان و دیو کالاهام نیز در خدمت داشتن شخصیت های جذاب است که در این دنباله هنوز بزرگتر می شوند . Zombieland 2: Mata y remata می داند که این دنباله است ، اما نمی خواهد خودش را به این ترتیب ببرد . موفقیت بزرگی وقتی می فهمید که یک دهه بین فیلم و فیلم می گذرد و آنها و ما 10 سال بزرگتر هستیم ، اما ما همچنان دقیقاً همان چیزی را که باعث شده ما از مدتی قبل لذت ببریم لذت می بریم. موفقیت چشمگیر در این رابطه.

شخصیت ها
اگر وجود دارد است چیزی واقعا شگفت انگیز است که هیچ کدام از شخصیت های که در فیلم اول بود در این عاقبت از بین می رود . واقعا، شما نمی دانید که چگونه خوش شانس ما به چهار بازیکن در نیمه دوم. این یکی از بزرگترین نقاط قوت Zombieland 2 است: کشتن و پایان دادن و خیلی راحت توضیح داده می شود: این چهار نفر باورنکردنی هستند . با این حال، ما نیز بر این باورند که آنها نمی خواست به خطر هر یک از آنها. تنها کسی که واقعاً یک قدم جلوتر به عنوان یک شخصیت برمی دارد ، Little Rock است ، با Abigail Breslin که به نظر می رسد تنها کسی است که در این 10 سال از نظر جسمی تغییر کرده است ، زیرا سایرین به سختی تغییراتی در آن دیده نمی شوند.

Zombieland و ماتا و به پایان می رسد
رابطه لیتل راک و تالاهاسی معتقد است که جهت گیری پدروفیلیال و حرکت در جهت عقربه‌های ساعت ، با صبر و قوام ، همیشه به دنبال خنده دار خنده دار وودی هارلسون فوق العاده ، و تکرار نقشی است که هزاران شگفتی را در آغوش گرفته است. در اینجا دوباره گلدوزی کنید و سهولت خود را بگیرید. روابط پدروفیلی با پیشرفت کوچک راک جهان خود را گسترش می دهد ، در حالی که کلمبوس و ویچیتا باید روال عادی ، کسالت و کسالت دنیایی را چنان کوچک جلوه دهند که به نظر نمی رسد شما را به جلو سوق دهد ... تا زمان پیشرفت. همه اینها ، البته ، با شوخ طبعی ، با شوخی و قتل انسان زنده شد .

خوش آمدید به Zombieland در Steelbook

در Zombieland 2: Kill و Finish ، ما دو افق بسیار مشخص داریم: از یک طرف ، رابطه Tallahassee و Little Rock؛ و از سوی دیگر ، کلمبوس و ویچیتا. اما چگونه طناب را وادار به ایجاد تنش کافی برای ایجاد داستان کنیم؟ بسیار آسان: کاراکترهای جدید اضافه کنید. اول ، Zoey هلندی خنده دار (آکادمی خون آشام) ، مدیسون ، یک اصل از طنز احمقانه و جنون آمیز که به لطف تفسیر بازیگر و لحظاتی که او ارائه می دهد ، به پایان رسید تا در دو سوم اول به بهترین شخصیت تبدیل شود. از فیلم و دوم ، شخصیت غیرقابل تحمل برکلی که توسط آوان جوگیای جوان مشخص می شود (اکنون آخرالزمان)، که صحنه های فوق العاده ای از یک تالاهاسی بی پروا و بدون تسمه را تحریک می کند البته شگفتی هایی هم وجود دارد. و بسیار خنده دار!

عمل بسیار بزرگتر و بهتر است
اگرچه Zombieland 2: می کشد و به پایان می رسد فرمول را تکرار می کند و این فرمول دوباره کاملاً کار می کند ، حقیقت این است که با توجه به فیلم اول پیشرفت قابل توجهی و بسیار مشهود وجود دارد. و این پیشرفت عملی است. صحنه های اکشن در این دنباله بسیار بزرگتر و بهتر از مدل قبلی است . این پیشرفت نه تنها از یک روبن فلیشر که یک فیلم بزرگ از اندازه زهر را در دست داشته است ، می باشد ، بلکه افزایش بودجه تولید فیلم است. Sony Pictures Entertainment در کل 23.6 میلیون دلار سرمایه گذاری در Zombieland را خوش آمدید، برداشت بیش از 100 میلیون دلار در گیشه. با این حال ، این مطالعه تصمیم به افزایش بودجه سکانس گرفت و به بیش از 40 میلیون دلار برای تولید رسیده است.


به این معنا ، Zombieland 2: Mata y remata هم از نظر طنز و هم از نظر شخصیت ها انتظارات را برآورده می کند ، اما شامل این ارزش افزوده صحنه های اکشن بزرگتر و بهتر است. و ما می گویم "ارزش افزوده" زیرا آنها صحنه های اکشن با چشم انداز پر کننده نیستند ، تا فیلم ها و فیلم بزرگتر نشان داده شوند ، اما این صحنه های اکشن با ارزش ، کاملاً توجیه شده و بسیار خوب انجام می شوند ، خصوصاً آن صفحه دنباله که بیش از یک نفر را با دهانش باز خواهد کرد.

Zombieland و ماتا و به پایان می رسد
نقاط ضعف
با این حال ، تمام آنچه درخشش است ، طلا نیست . عاقبت زامبی بعد از آخرالزمانی گناه را با ضعفی انجام می دهد که تقریباً در همه دنباله های حق رای دادن فیلم معمولاً وجود دارد. بله ، ما در مورد "عامل تعجب آور" صحبت می کنیم . و بله ، ما می دانیم که وارد کردن آن در انتقاد ناعادلانه است زیرا ذاتاً با وجود دنباله پیوند دارد ، اما ما در نظر داریم که تفصیلی است که باید هنگام رفتن به سینما برای لذت بردن از Zombieland 2 در نظر بگیرید: بکش و تمام کن این جهان از قبل وجود دارد ، ما قبلاً آن را دیده ایم ، قبلاً ما را غافلگیر کرده و ما را مجذوب خود کرده است . و به همین دلیل است که ما دوباره در اینجا ، در این دنیا ، در این آخرالزمان زامبی هستیم. بنابراین ، این را در خاطر داشته باشید!

از طرف دیگر ، ما همچنین معتقدیم که این قسمت دوم ، برخلاف قسمت اول ، از شوخ طبعی سوء استفاده کرده است تا فیلمنامه در مواقع مشخصی کار کند . ما در مورد نقاهه هایی صحبت می کنیم که ظاهراً به جایی نمی روند و جاودانه می شوند یا به گونه ای نزدیک می شوند که به نظر نمی رسد معقول باشد اما این یک راحتی برای طرح است. این جزئیات کوچک ، بی ربط در فیلم به طور کلی ، یکی از معدود نقاط ضعفی است که دنباله دارد.

Zombieland و ماتا و به پایان می رسد
خلاصه ، Zombieland 2: Double Tap  برای همه کسانی که از فیلم اول لذت می برند و عاشق شخصیت های اصلی هستند ، فوق العاده توصیه می شود. در ابتدا ، ممکن است یک دنباله غیر ضروری به نظر برسد ، اما ما به شما قول می دهیم که این طور نیست . شخصیت ها از ترس از شکستن جادوی حق رای دادن ، رشد سختی دارند ، اما آنها فقط این کار را انجام می دهند و آنها به شکلی که ما دوست داریم انجام می دهند. اگر ما از دست دادن "عامل غافلگیرانه" و لقمه ها را به راحتی کنار بگذاریم ، این دنباله دارای عزت ، جانشین بسیار شایسته برای مادرش است. و لعنتی ، ما می خواهیم Twinkies نیز بخواهیم!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد