دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

انتقاد نادرست: استاد شیطان ، با آنجلینا جولی و میشل پفیفر

یکی از شرورهای مورد علاقه ما برمی گردد! Critique Maleficent: Master of Evil، دنباله Maleficent به کارگردانی یواخیم رونینگ با بازی در نقش آنجلینا جولی ، اله فانینگ و میشل پفیفر. پیش نمایش در 18 اکتبر 2019.


پنج سال از رسیدن او به بیلبوردهای Maleficent گذشته و امپراطوری "شرورهای دیزنی" به لطف استعداد آنجلینا جولی ساخته شد . حال ، در حالی که ما منتظر رسیدن Cruella de Vil توسط Emma Stone ، شرور  101 Dalmatians هستیم ، می توانیم به پشت تاریک جهان زیبایی Sleeping Beauty برگردیم تا در مورد Maleficent: master of չար . این یکی از فیلم های مورد انتظار پاییز است ، حداقل توسط مخاطبان جوانان ، اگرچه باید گفت که این فیلم برای همه مخاطبان نیست.

شکل Funko Pop از Maleficent پیچیده شده در شعله های سبز را بدست آورید

در این قسمت جدید ، ما می بینیم که چگونه رابطه بین پری شاخ Maleficent با شاهزاده خانم آرورا تکامل می یابد . در حالی که هر دو اتحادهای جدیدی برقرار می کنند و با مخالفان مختلفی روبرو هستند ، آنها سعی می کنند از موجودات جادویی که در پادشاهی خود ساکن هستند محافظت کنند.

اساساً کل این بحث در مورد آینده احساساتی شفق قطبی است که در حال حاضر ملکه باتلاق می شوند ، با توجه به موقعیت و موقعیت خود مجبورند چالش های جدیدی را اتخاذ کند.

ما نمی خواهیم بیش از این خطوط مختصر استدلال را بیش از این آشکار کنیم ، زیرا نمی خواهیم در مورد استدلال اصلی مجبور به ایجاد اسپویلر شویم. اما ، بله ، باید توجه داشت که این فیلمی است که برای سادگی آنچه به حساب می آید ، نیاز به خیلی کمتر از دو ساعت مدت زمان آن ندارد.


در  Maleficent: Master of չար ، ما دوباره با همان مشکلی روبرو هستیم که در فیلم اول به آن اشاره کردیم: هیچ برخورد واقعی با شخصیت Maleficent به عنوان یک موجود شر وجود ندارد. در حال حاضر این نیز با توالی نهایی در شیرین و فوق العاده سنتی سنتی به طرز واضح ترین حالت ممکن به افراط و تفریط رسیده است.

این نباید به خودی خود چیزی منفی باشد اگر به این دلیل نباشد که عنوان فیلم به خودی خود باعث می شود فکر کنید که می خواهید چیز کاملاً متفاوتی را ببینید و اقساط اول طرفدار پایان دادن به کلیشه های افسانه ها است  که این نوار در آغوش بگیرید تا عواقب نهایی آن.

البته نقش Maleficent وسیله ای برای نمایش شخصی برای آنجلینا جولی کاریزماتیک و مغناطیسی است که هر بار که در هواپیما ظاهر می شود ، دوربین را می خورد. لازم به ذکر است که به طرز خارق العاده ای سلسله مراتبی است و فقط با بقیه شخصیت ها ارتباط برقرار می کند چیزی که به نظر می رسد با درمان دیجیتالی سنگین شکل او ارتباط دارد. این برجسته ترین نقطه عطف از جلوه های ویژه فیلم است زیرا تا آنجا که به بقیه مربوط می شود ، مطلوب دیگری را برای خود باقی می گذارد.

ناسازگار: استاد شیطان
مشاهده گالری

4 تصویر

اگر بیشتر دنیای مرداب ها را در Maleficent مشاهده نکنیم ، در این دنباله ما موجودات دیگری پیدا خواهیم کرد ، جدا از خاله های (دوباره غیر قابل تحمل) شفقهای ، فلورا ، جانوران و بهار با بازی  لسلی مانویل ، ایملدا استاتون  و  جونو معبد . به نظر می رسد این دنیای جادویی ، پر از قاصدک های زنده ، مجموعه های انسان شناسی ، جوجه های پرش یا درختان اخم تقریبا اسباب بازی است ، با رنگ های بسیار اشباع شده و پروانه های بیشماری به آن سه بعدی می دهد. ادغام آن با واقعیت بسیار بد عمل می کند ، اما موجودات جذابیت دارند.

با دنیای مخفی موجودات وحشی نیز همین اتفاق می افتد ، وقتی صحبت از طراحی شخصیت می شود ، یک تعجب کاملاً جالب (دلپذیر) است. در این مرحله سرمایه گذاری شدیدی صورت گرفته است که به فرد سازی آنها در یک شباهت خاص کمک می کند و بازیگرانی مانند اد Skrein و  Chiwetel Ejiofor بسته ای اضافی را با تفسیرهای خود به آنها ارائه می دهند که هر دو افراط و تفریط مخالف را در آنچه مربوط به موقعیت "سیاسی" آنها است ، به آنها می دهند.

ناسازگار: استاد شیطان  گفتمان جالبی دارد ، در توالی های غیر ضروری طولانی و پیچ خورده عمل (درهم آمیخته) (از هچمن که یک ارگان نفرین شده را بازی می کند ، ما بهتر صحبت نمی کنیم ، که سکوت بهتر است وقتی که هیچ چیز خوبی را نمی توان گفت) که واقعیت این است اینکه لازم نیست یک شرور با کارهای خودش به چنین چیزی تبدیل شود ، فقط لازم است که یک شایعه منتشر شود و گذر زمان به پیچ و تاب واقعیت بپردازد تا آنکه دست نیافتنی نباشد.

ناسازگار: استاد شیطان
مشاهده گالری

4 تصویر

میشل فایفر به اختصاص یک بخش ویژه به دلیل بدون شک به تحویل داده شده است مقاله، اگر چه ساده و اسکریپت فیلم بی مخ می کند به شما این فرصت را به استفاده از استعدادهای خود و چگونه شگفت انگیز آن چهره است به چهره با آنجلینا جولی به من بدهید. یکی از بزرگترین ناامیدی های مشاهده این است که در پایان متوجه شوید که حتی آن چیزی هم به بیننده پیشنهاد نمی شود: یک دوئل نهایی با توجه به جدی بودن وقایع.

او برخی از دیدنی ترین لباس های لباس است که می توان در دو ساعت بی پایان فیلم مشاهده کرد که با یک عکس تاریک تقویت شده یا با نورهای پشتی قوی تقویت شده اند و به ارائه تصویری بسیار خاص از این شخصیت کمک می کنند که اجتناب ناپذیر است. مقایسه با سرسی لنیستر در Game of Thrones (البته صحبت از نظر زیبایی شناسی).

آیا Malficent غلبه خواهد کرد  : استاد شر  758 میلیون دلار توسط سلفش جمع شده است؟ پیش بینی کار دشوار است اما مطمئناً یکی از ادعاهای اصلی آن این است که آنجلینا جولی را در نقش اصلی بازی کنید ، اتفاقی که از سال 2015 نیفتاده است وی سرپرست پوستر Waterfront شد . حداقل توصیه می کنیم او را از کنجکاوی ببینید ... اما با انتظارات کاملاً کم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد