دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

Analysis of Monkey King

2015 ، Monkey King: Hero Is Back در سینماها اکران شد ، فیلمی انیمیشن مبتنی بر داستان شاه میمون (Sun Wukong) ، یکی از شخصیت های اصلی رمان چینی سفر به غرب . در این قسمت ها از چنین محبوبیتی برخوردار نیستند ، اگرچه این افسانه در Dragon Ball و شخصیت اصلی آن Son Goku زندگی می کند ، که صفات و توانایی های آن با الهام از ویژگی های Monkey King (در ابتدا ، حداقل) ساخته شده است. با این حال ، در چین این فیلم یک موفقیت چشمگیر بود ، برای مدتی عنوان "بالاترین فیلم متحرک ناخوشایند در کشور" را نشان داد.


و اکنون ، بیش از چهار سال بعد ، استودیوی HexaDrive (معروف به نسخه های 3 تولد و HD مانند Okami HD  یا Zone of Enders: The 2nd Runner HD ) اقتباسی از آن فیلم ساخته است که دارای همان اسم است: Monkey King : Hero Is Back for PS4 و PC . ممکن است خیلی عجیب به نظر برسد که چندی پس از نمایش برتر این فیلم بازی ویدیویی منتشر شد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطب اصلی آن در چین است ، جایی که بازی های ویدیویی تا سال 2014 ممنوع اعلام شده بود و با توجه به اینکه چقدر آنها The Monkey King نسبت به چینی ها پرشور است و اگر چیزی وجود دارد که در آن نوشته نشده است تعجب آور نیست.

تلویزیون 4K HDR را با بهترین قیمت دریافت کنید

اما آیا واقعاً ارزشش را دارد؟ در تحلیل ما از Monkey King: Hero Is Back ما با موها و علائم (جادویی) به شما می گوییم.

هیزم به میمون
Monkey King: Hero Is Back وقایع این فیلم را دنبال می کند ، برخی از آنها را تغییر می دهد و از جمله موارد جدید کاملاً جدید است. ما خودمان را در کفش میمون کینگ قرار دادیم ، با نام مستعار دژنگ ، که پس از بلند شدن قدرت به سرش ، بودا در زندان یخی قفل شد. صحنه اولیه ، که در مورد اوج گیری و سقوط آن به ما گفته می شود ، اولین شگفتی است: واقعاً خوب انجام شده است ، تقلید از سبک نقاشی سنتی با نتیجه تماشایی.

قهرمان میمون بازگشت
پس از گذراندن 500 سال قفل ، Dasheng توسط لیور کوچک منتشر می شود. و پس از بیدار شدن ، تعجب آور تلخ می آید: قدرتهای او توسط یک دستبند در بازوی راست ، کار بودا مسدود می شوند و او فقط می تواند با انجام کارهای نیک از زنجیرها خلاص شود. با این فرضیه ماجراجویی آغاز می شود که توسعه آن می تواند نوعی وارث سبک Crash Badicoot یا Spyro the Dragon باشد.

و این است که Monkey King: Hero Is Back این ماجراهای کلاسیک را از جنبه های مختلفی می نوشد: این بازی شامل 10 سطح مختلف است که در میان آنها ما به صورت خطی پیش می رویم (اگرچه در بعضی از نقاط می توانیم از مجسمه های ذخیره شده برای بازگشت به هر مرحله استفاده کنیم. از مراجعه کنندگان). توسعه سطح خود نیز خطی است ، اگرچه ما اغلب با گرفتگی یا انسداد (دربها) روبرو می شویم که ما را وادار می کنند تا مسیرهای دیگر را بررسی کنیم.

قهرمان میمون بازگشت
برای جالب تر شدن سناریوها ، Monkey King: Hero Is Back دو ایده از Legend of Zelda: Breath of the Wild وام گرفته است . از یک طرف مواد داریم: هنگام کاوش سناریوها یا شکست دشمنان می توانیم انواع منابع (گیاهان ، سنگ ها ، حشرات و ...) را پیدا کنیم که بعداً برای تولید اشیاء استفاده می کنیم: معجون هایی که سلامتی یا جادو را بازیابی می کنند ، حساب هایی که به ما امکان احیای ، تمبرهایی که باعث ایجاد اثرات متفاوتی می شوند ... این اشیاء می توانند در هر زمان از منو و فوراً مورد استفاده قرار گیرند ، و این باعث می شود تا هر گونه مشکلی از بین برود. و این یکی از جنبه های منفی Monkey King است : خیلی ساده است و هیچ مشکلی برای انتخاب وجود ندارد.

جنبه دیگری که Breath of Wild از آن استفاده می کند Kolog است ، در اینجا به شکل خدایان زمین: در بعضی قسمت های مرحله پنهان می شویم این موجودات کوچک را می یابیم (که آنها نیز به شکلی کاملاً مشابه با نگهبانان ظاهر می شوند و ناپدید می شوند. جنگل) ، که می توانیم از آنها برای افزایش سه وجه Dasheng استفاده کنیم: سلامتی ، جادو یا تعداد سکته مغزی.

قهرمان میمون بازگشت
از آنجا که اگرچه ماجرای Monkey King ما را به یاد کلاسیک های پلی استیشن می اندازد ، Monkey King: Hero Is Back این سکوی را کنار می گذارد (چیزی وجود دارد ، اما در دوزهای بسیار سبک است) تا بتواند تاکید بیشتری روی مبارزه بگذارد. ما دو دکمه حمله (سریع و قوی) ، یکی گول زدن و یک پرش داریم. مکانیک برگشت نیز وجود دارد: اگر یکی از دو دکمه حمله را دقیقاً زمانی فشار دهید که یک دشمن به ما اصابت کند ، ما به دنباله ای وارد می شویم که به ما امکان می دهد دشمن (یا دشمنان را در صورت وجود چندین مورد در نزدیکی) با یک ضرب و شتم بکشیم. پایان کاملاً دیدنی

علاوه بر این ، Dasheng می تواند از اشیاء صحنه مانند سنگ یا نیمکت استفاده کند تا حتی صدمات بیشتری وارد کند. آنچه در پایان تکمیل سیستم Monkey King: Hero Is Back است ، جادویی است: همانطور که ما کارفرمایان را شکست می دهیم ، Dasheng به قدرتهای قبلی خود مانند امکان استفاده از یک دید عرفانی (که نقاط ضعف یا تعامل را نشان می دهد) دسترسی پیدا می کند. مرحله) ، افزایش سرعت ، یک طلسم آتش قدرتمند ... و دیگر عدم وجود امکان استناد به پرسنل افسانه ای قابل تمایل وی وجود ندارد. همه این طلسم ها چندین سطح پیشرفت دارند که با صرف روحهایی که با شکست دشمنان به دست می آوریم ، به آنها دسترسی پیدا می کنیم.

قهرمان میمون بازگشت
Monkey King: Hero Is Back پیچیده ترین جنگ در جهان را ندارد ، اما رسالت خود را انجام می دهد و در طی بیش از 10 ساعت که می توانم شما را برای تکمیل آن سرگرم کنم ، سرگرم است. آنچه ما از دست می دهیم این است که دشمنان تنوع بیشتری دارند: چندین نوع مختلف وجود دارد ، اما همه آنها در حال تغییر رنگ تکرار می شوند (مخصوصاً در مورد اصلی). این مشکل در مورد روسا نیز یافت می شود: بدون شمارش پایان فقط چهار نفر وجود دارد و برخی نیز در چند نوبت تکرار می شوند.

بخش تصویری Monkey King: Hero Is Back چیزی است که ما بیشتر در مورد بازی دوست داشتیم. تمام شخصیت ها ، هم شخصیت های پیشرو و هم دشمنان ، با سبکی که به فیلم انیمیشن میخکوب شده است ساخته می شوند. این بدان معنی است که مدل ها و انیمیشن های آنها در سطح بسیار نزدیک به فیلم های Dreamworks یا Pixar قرار دارند ، به خصوص در مورد Dasheng و انیمیشن های رزمی کارتونی وی. او به جنبه های گرافیکی حسادت چندانی ندارد که Trilogy بزرگ  Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Spyro Reignited را پوشیدند .

قهرمان میمون بازگشت

سناریوها در سطح خوبی نیستند ، اما در کل Monkey King: Hero Is Back بسیار خوب ، بسیار مناسب به نظر می رسد. این یک بازی بسیار رنگارنگ و بسیار جذاب است. نزولی بار بارگذاری است ، اگرچه برای مدت زمان آن نیست ، اما تعداد آنها چند برابر است. ما آنها را هنگام بازدید از سناریوها می یابیم ، بلکه هر وقت می خواهیم وارد خانه شویم. حتی برای چیزی به سادگی صعود از نردبان یک انتقال کوچک وجود دارد.

در مورد موسیقی متن فیلم ، ما انواع مختلفی از آهنگ ها را می یابیم ، بعضی از آنها به یاد ماندنی تر از سایرین ، اما همه آنها کار می کنند. آنچه لازم به ذکر است این است که Monkey King: Hero Is Back کاملاً ترجمه شده و به اسپانیایی لقب گرفته است ، بنابراین احساس "بازی در یک فیلم متحرک" پر است.

خلاصه اینکه ، اگر به دنبال یک بازی با روحیه سیستم عامل های کلاسیک پلی استیشن هستید ، بیشتر به خاطر مبارزات و با سبکی منحصر به فرد به لطف ریشه های آن در اساطیر چینی متمرکز هستید ، Monkey King: Hero Is Back بازی شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد