دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

Review One Piece: Stampede ، سیزدهمین فیلم لوفی

2 نظر
با تجزیه و تحلیل فیلم شماره 13 باند دزدان دریایی کلاه نی ، بادبان را برای ماجراجویی آماده کردیم. این بررسی ما از One Piece: Stampede بود!


این ماه نوامبر به عنوان ماه انیمه مشهور خواهد شد ، از آنجا که سینماهای اسپانیا فیلم هایی مانند Tenki no Ko را خواهند دید: Weathering With You (شما می توانید اینجا بررسی ما را از Weathering With You بخوانید ) ، کارآگاه Conan: El Puño آبی یاقوت کبود (در اینجا ما بررسی خود را از کارآگاه کانن: مشت آبی یاقوت کبود ) یا One Piece: Stampede ، سیزدهمین فیلم یکی از بهترین انیمه shinen آن لحظه (یا 14 اگر فیلم "فیلم" ویژه ای داریم که آنها منتشر کرده ایم) رها می کنیم. در سه بعدی با عنوان One Piece 3D: Hunting for the Straw Hat!). با تشکر از Selecta Vision ما قبلاً توانسته ایم فیلم را ببینیم و برداشت های خود را از این ماجراجویی جدید از گروه دزدان دریایی Straw Hat ارائه می دهیم که برای مدت زمانی کوتاه در 15 نوامبر 2019 وارد سالن های سینما می شود.

با دستیابی به قفسه سینه با تمام فیلم های One Piece در Blu-Ray ، یک پادشاه کامل دزدان دریایی شوید!

اما قبل از اینکه با انتقادات One Piece: Stampede درگیر شوید ، وظیفه ما این است که به شما اطلاع دهیم که ، همانطور که اغلب در مورد این نوع فیلم های سینمایی وجود دارد ، این طرح در نقطه‌ای کم و بیش مشخص از اثر اصلی Eiichirô Oda قرار خواهد گرفت ، بنابراین برای جلوگیری از اسپویلرهای احتمالی ، باید مانگا را به روز نگه دارید. ما به شما توصیه می کنیم حداقل تا ابتدای قوس Whole Cake را بخوانید ، که حجم آن در حال حاضر برای فروش در اسپانیا به دست طنز طنز است.


طرح One Piece: Stampede با حضور لافی ، زورو ، نامی ، اوسوپ ، سانجی ، هلی کوپتر ، نیکو رابین ، Franky و بروک در نمایشگاه دزدان دریایی آغاز می شود ، یک رویداد بزرگ که جمع زیادی از دزدان دریایی را گرد هم می آورد. میزبان وی ، بوینا فستا ، مسابقه ای را برای دزدان دریایی ترتیب می دهد تا با جستجوی گنجی که گلدن راجر ، خود دزدان دریایی پادشاه ، پنهان می کند ، روبرو شود. به زودی گروه دزدان دریایی Straw Hat متوجه می شوند که این جشنواره یک توطئه وحشتناک را که داگلاس بولت در آن درگیر است ، پنهان می کند ، عضو سابق گروه دزدان دریایی گلدن راجر که دارای نیروی عظیمی است.

یک قطعه استامپده

دقیقاً یکی از ادعاهای اصلی One Piece: Stampede این است که بسیاری از چهره های آشنا را خواهیم دید ، این اولین فیلمی است که شخصیت های One Piece را در خود جای داده است. بسیاری از آنها در این تریلر نشان داده شده اند ، مانند Trafalgar Law ، Eustass Kid ، Rob Lucci، Bartolomeo، Cavendish، Smoking، Tashigi یا Buggy the Clown، اما بسیاری دیگر وجود دارند که ظاهر آنها شما را شگفت زده می کند. این و آن فیلم از ابتدا با سرعت بسیار خوبی شروع می شود. در آغاز شکار گنج ما در حال حاضر می بینیم که دزدان دریایی نسل بدتر در حال نبرد با یکدیگر هستند و ریتم تنها در حال افزایش است ، با پیچ و تاب کاملاً غافلگیرکننده در نقشه ، این همه را در یک نبرد نهایی حماسی با بازی یک گروهی را انتخاب کنید که طرفداران بسیار دوست دارند. و بدون وارد شدن به اسپویلرها ، سکانس نهایی فیلم فوق العاده است ، با اعتبارهای نهایی که خیلی خوب با موضوع گونگ Wanima همراه است. و اگر از خود بپرسید ، بله ،فیلم One Piece: Stampede برای بسته شدن طرح ، صحنه ای از اعتبار پس از اعتبار بسیار نسبتاً مهمی دارد ، بنابراین صبور باشید و در صندلی ها بمانید ، اعتبارات خیلی طولانی نیست.

یک قطعه استامپده
در حقیقت ، یکی از مشکلاتی که در One Piece می بینیم: Stampede این است که فیلم برای همه چیزهایی که پوشش می دهد خیلی طولانی نیست. اگرچه طرح و اتفاقات فیلم در یک ساعت و چهل دقیقه به روایت بسیار خوب است ، با شخصیت های زیادی که به نظر می رسد غیرممکن است که همه آنها آنقدر که باید در چنین مدت کمی نگاه کنند . بسیاری از دعواهایی که آنها با آنها درگیر هستند چنان ثانویه باقی مانده است که حتی نمی بینیم آنها نتیجه بگیرند (حتی مواردی که برخی از اعضای کلاه نی در آنها شرکت می کنند). علاوه بر این ، شخصیت های خاصی وجود دارند که به طور خلاصه ظاهر می شوند که به معنای واقعی کلمه ، اگر چشمک بزنید ، آنها را از دست می دهید.


در پایان ، One Piece: Stampede بهترین فیلم One Piece تا به امروز است . ریتم فزاینده آن از ابتدا ما را به سمت صندلی چسبانیده است ، اما حضور اندک بسیاری از ثانویه ها باعث می شود که ما بخواهیم توالی های بیشتری از فعالیت با بازی آنها داشته باشیم. اوه ، اگر کمی بیشتر طول کشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد