دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

Maribel ها وردو و

توضیح
انتقاد از قاتل هوی و هوس ، فیلم جدید جراردو هررو با بازی با ماریبل وردو ، اورا گاریدو ، دانیل گراو و روبرتو الامو. پیش نمایش در 18 اکتبر 2019.


یکی از فیلم های که ما در طول سال گذشته برخوردار جشنواره فیلم سیتخس بود قاتل هوی و هوس . به هر حال ، Maribel Verdú  همچنین جایزه ماکینا دل تمپس را به دلیل حرفه ای طولانی و پرکار خود که در آن به ما عناوینی همچون El laberinto del fauno ، Blancanieves یا Abracadabra را داده است ، جمع آوری کرد تا عناوین کم و بیش تازگی نامگذاری شود.

او در این فیلم کار خارق العاده ای را انجام می دهد و زندگی را به بازرس کارمن کبوس ، زنی که از هر کس که کار او را بهتر از هر کس دیگری می داند انجام می دهد. جراردو هررو کارگردانی یک تریلر پلیس را به عهده دارد که به نظر می رسد از یک پرفروش بین المللی الهام گرفته شده است ، اگرچه نویسندگی آن منحصرا مربوط به فیلمنامه نویس gengela Armero است ، که حرفه ای اش در تلویزیون در سریال هایی مانند مخملی ، نابینایان یا شش خواهر نهفته است. .


در  قاتل هوی و هوس ، در قلب مادرید ، در منطقه سالامانکا ، یک زن مرده ظاهر می شود. شخص مسئول قتل او اطمینان حاصل کرده است که یکی از هویای گویا را با جزئیات بیشتر تکرار کنید. این باعث می شود که بازرس سابق اوا گونزالز برای یافتن سرنخ های جدید به همراه کارمن در طول تحقیقات استخدام شود.

با این حال ، قاتل با قرار دادن پلیس و درگیری با هر دو زن ، می تواند بازی خود را ادامه دهد. در حالی که یکی فکر می کند که این می تواند نوعی جنایات شور باشد ، دیگری نشان می دهد که یک قاتل سریال چه می تواند باشد. به زودی سوء ظنهای وی تأیید و آزار و اذیت بی امان شروع می شود.

قاتل هویج

مشاهده گالری

4 تصویر

هرچند که گیگانت می دانست چگونه می تواند از روحیه تجاوزگرانه و خیانت کار گویا ، بیشتر بهره ببرد و از آن قدرت بگیرد (که به هر حال ، دانیل گراو نیز نقش رهبری داشت) ، اما قاتل هویج نیز پیام های خاصی را در مورد مبارزات طبقاتی و امتیازاتی که ثروتمندترین طبقه از آن برخوردار است ، بسیار دور از بقیه جامعه.

با این حال ، او بسیاری از موضوعات مهم دیگر را که تنها پنجه نشان می دهد در جوهر فروخته است: چنین مواردی است که فساد سیاسی و پلیس (نقش فوق العاده روت گابریل به عنوان رئیس جامعه مادرید) ، بازار آثار سیاه است. از هنر اعلام نشده و بنابراین مالیات یا عالم اموات پرداخت نمی کنید.

قاتل هویج
پشت پرده ای که توسط Maribel Verdú و Aura Garrido شکل گرفته است بسیار باشکوه است. هر دو در دو نقش کاملاً متضاد تحویل داده می شوند ، اگرچه این امر باعث می شود که آنها را به همدستى تبدیل کنیم ، گرچه واقعیت هاى حیاتى آنها از هم جدا نیست. شخصیت کارمن یک مثلث عاشقانه مخرب را حفظ می کند که در نهایت حتی به طور مداوم در کار او دخالت می کند ، کودکان را نفرت می کند و از همه چیز عقب می ماند. اوا همانطور که از نام خود نشان می دهد درجه بالایی از معصومیت را نشان می دهد ، او جدید است ، بنابراین او هنوز هم آرمان گرایانه و متعهد به روش کار خود است. او میانبرها را نمی گیرد اما فاقد تجربه است و از دست دادن چیزهای زیادی دارد ، در حالی که کارمن گردن خود را بازی می کند.

همان ماده ای که در اختیار یک بازیگر کمتر روشن است ، تأیید شده را لمس نمی کند. این بدن تفسیر  قاتل هوی و هوس است که باعث می شود برخی شخصیت ها معتبر باشند که بله ، گاهی اوقات تصمیمی احمقانه می گیرند مانند کسی که منجر به خشم یا نتیجه ای بیش از حد عجله شده می شود.

بنابراین چیزی که عصبانیت بیشتری ایجاد می کند این است که دانستن این نکته که با بازخوانی انتقاد از فیلمنامه ، بسیاری از مشکلات برای ساختن یک فیلم پلیس واقعا استثنایی حل شده است . ایده عزیمت و مهمتر از همه طنز آزاردهنده ای که آنها از غم و اندوه گویا ، پر از معنا ، خشم و غرور نشان می دهند ، مستحق برخورد بصری و استدلالی به همان اندازه بی پرده و ویرانگر به همان اندازه آنچه آنها نماینده هستند ، بودند. رسانه ای عالی که هنرمند ناشنوایان از آن به عنوان مطلع کننده گناهان جامعه استفاده کرده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد