دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

دانلود قانونی فیلم و سریال

پایان من آغاز شما

همانطور که فیلمساز جوان ،  ماریکو مینگوچی ، ایده نخستین فیلم سینمایی خود را " Mein Ende. آغاز شما "آمد ، او فقط گیر کرد - دقیقاً مثل شخصیت زن فیلمش - در یک بحران متوسط ​​زندگی. به منظور پاک کردن سر ، به تایوان پرواز کرد ، یک سهم مسطح 5 نفره را اجاره داد و شروع به کار روی فیلمنامه در وسط حباب شرق آسیا کرد. فقط دو ماه بعد ، او فیلمنامه را برای فیلم آماده نگه داشت - و نمی توان گفت شرایط غیر معمول داستان او را خراب کرده است.

برعکس: با فاجعه خود درباره یک زن جوان ، که شریک زندگی خود را در اثر سکته سرنوشت از دست می دهد و خود را در آغوش مرد دیگری می یابد ، مینوگوچی یک مروارید ژانر کاملاً قابل توجه و سینمای بزرگ عاطفی ایجاد کرده است. در عین حال ، ساختار غیرمعمول داستان او نمایانگر یک ضدّ پیشنهاد شجاعانه به اصول روایت تولیدات اصلی آلمان است.


نورا (ساسکیا روزندال) و آرون (جولیوس فلدماایر) - یک برخورد مهم.


صندوقدار سوپرمارکت نورا ( ساسکیا روزندال ) و فیزیکدان مشتاق آرون ( جولیوس فلدمایایر ) دو سال است که با هم زوج هستند: پس از برخورد احتمالی در مترو ، این دو عاشق شدند و با هم به یک آپارتمان منتقل شدند. اما از روز به روز این شانس ناگهان از بین می رود: آنها به سرقت بانکی می روند ، که در آن آرون توسط یکی از دو متخلف نقاب زده تیرباران می شود. پس از آن ، هیچ چیز برای نورا مانند گذشته نیست. او در یک بحران عمیق فرو می رود و از دست دادن عشق بزرگش غافل نمی شود ...

... تا اینکه از رویارویی با فرصت دیگر در آغوش نطان نگذرد ( ادین حسنوویچ) زمین ها اگرچه او غریبه است ، اما نورا از ابتدا احساس عجیب شناختن او را دارد. ناتان همچنین به شدت به نورا دل بسته است ، اما در حال حاضر نگرانی های دیگری نیز دارد: از آنجا که او شغل خود را به عنوان نگهبان شب از دست داده است ، دیگر نمی تواند برای دختر کوچکش که از لوسمی حاد لنفوبلاستیک حاد رنج می برد ، دیگر دارو را تحمل کند ...

آلبرت انیشتین با یک ضربه کریستوفر نولان

سخنان مقدماتی آرون در مورد همزمانی گذشته ، حال و آینده ، پایه و اساس ساختار روایی غیرمعمول در اولین دقیقه فیلم را تشکیل می دهد ، که در دو ساعت دیگر در انتظار ما است. ایده اصلی مبتنی بر عقاید فلسفی مبتنی بر نظریه نسبیت آلبرت انیشتین که رویاها ، دژاوس و ناخودآگاه می تواند آینده را بخواند نیز می تواند به ترتیب زمانی بیان شود ، اما کارگردان و نویسنده فیلمنامه نویس ماریکو مینگوچی به دلایلی تصمیم به انتخاب اپیزود درهم آمیخته گرفت. قابل مقایسه ترین جهش های ثابت در زمان است ، که از یک منطق درونی سخت پیروی می کنند و حتی در دنباله حروف سه نام مهم ترین چهره ، با   شاهکار کریستوفر نولان " Memo"، که پیچش های شگفت انگیز آنها فقط توسط فصل های ناخوشایند امکان پذیر است.

در "پایان من. آغاز شما "مشابه است ، اگرچه ضریب Mindfuck پایین تر است: هرچند که در آغاز این واقعه به هم ریخته است ، با گذشت زمان تصویر واضح تر می شود. بعد از گذشت ساعت از ساعت ، پنی سقوط می کند ، چگونه همه چیز به هم متصل می شود و چه چیزهایی را به هم پیوند می دهد که آرون ، نطان و نورا را تشکیل می دهند - کارت ها پس از آن نیز برای تماشاگرانی که در سینمای ژانر چندان در خانه نیستند ، روی میز هستند. با انحلال پازل ، درام عاشقانه ای که به عناصر تریلر تزریق می شود ، جادوی خود را از دست نمی دهد ، که به سختی می توانید تا آخر فرار کنید: ما با عزاداری نورا احساس و رنج می کنیم ، امیدواریم و با نطان برای دخترش فرار کنیم و چیزی یاد بگیریم به نظر نمی رسید که تا پایان فیلم آرون کاملاً جذب شود ، که با لطافت بسیار زیادی نفوذ کرد - و در همان زمان آغاز را مشخص کرد.

بازیگر پیشکسوت گراندوز

در حالی که نمایشنامه جولیوس فلدمایایر به عنوان یک دانشمند رویایی ، یادآور عملکرد قدرتمند او در " رقص های تور " است و کورین گبه و "ادین حسنوویچ" (" گناه همیشه دیگران هستند ") اجرای قانع کننده ای را ارائه می دهد ، در غیر این صورت این صحنه کاملاً تحت تسلط ساسکیا روزندال (" کار بدون نویسنده") ، خواستار نقش رهبر خواستار طیف گسترده ای از احساسات است. روزندال با دانلود رایگان سریال دل چالش های رنگی این چالش را به دست می گیرد: در نورا او شخصیت شناسایی مهمی را پیدا می کند که دو رشته اصلی نقشه را پیوند می دهد - زندگی قبل و بعد از مرگ آرون. این ماجرا را به ماجرا داستانی همیشه جوی ، اما هرگز خوش تیپ صحنه دار منتقل می کند ، که به ما امکان می دهد موج ثابت احساسات را تجربه کنیم.

در حالی که در یک لحظه ما هنوز با نسخه کارائوکه مشتاقانه ناتان از ریو ریزر سرگرم هستیم (نورا: "تو خیلی خوب نیستی". - نطان: "تو خیلی خوب نیستی.") یا به طرز عجیبی شرمنده در تماس تلفنی از کارمندان بانک ، صحنه های دیگر مانند ماوراء بنفش برخورد می کنند - به عنوان مثال ، وقتی ناتان متوجه می شود چه عواقب وخیمی در یک کار در محل کار خود دارد یا اینکه چگونه پزشک چشم اندازهای سخت برای بهبودی دخترش را نشان می دهد. لحظات بازیگوش بین نورا و آرون ، به عنوان مثال وقتی بحث می کنیم که آیا کسی نمی خواهد همزمان منعقد شود ، لمس کنید و مسحور شوید - و آخرین آنکه ، وقتی آرون در سوپر مارکت ظاهر می شود و یک بسته از بلغور جو دوسر را برای او در صندوق پولی نورا خریداری کرد ، ما جوان ها را داریم. فیزیکدان در قلب بسته بود.


نطان (ادین حسنوویچ) همه چیز را برای دخترش انجام می دهد.


دو شخصیت کوچک در اولین فیلم بلند مینوگوچی آمده اند اما خیلی کوتاه: مادر نورا مکی ( ژانت هین ) که می خواست دختر با استعداد خود را در سنین کودکی "شاهزاده یخی" تشکیل دهد و خطرات مالی را در پیش گرفته است ، فیلمسازان فقط یک صحنه واحد را اعتراف می کنند. - و همچنین شریک زندگی Natans (لوئیز) ( میشل بارتل ) کمتر از زمان دوربین دریافت می کند ، همانطور که این کاراکتر را انجام می دهد و روابط ترک خورده با Natan شلوغ را صدا می کند. البته ، شما همچنین می توانید چنین شکافهایی را در طرح مثبت مشاهده کنید ، زیرا آنها زمینه تفسیرهای شما را فراهم می کنند - و به خصوص برای چنین جادویی ، اما همیشه در فیلم واقعیت مانند "پایان من". آغاز شما "لازم نیست که به همه چیز گفته شود.

نتیجه گیری: لمس کردن و غم انگیز ، مسحور کننده و جادویی: اولین فیلم سینمایی ماریکو مینوگوچی سینمای عاطفی جوی را با یک بازیگر برجسته برجسته و یک فیلمنامه دلپذیر و غیر روحانی نمایش می دهد.

ما داریم "پایان من آغاز شما. "در سی امین کینوفست لونن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد